Szerveroldali konverzió mérés akár 24h-n belül!

Magas szintű, megbízható és testre szabott szerveroldali konverziómérés megvalósítása.

A hatékony hirdetéskezeléshez elengedhetetlen a pontos mérés

Termékek, szolgáltatások értékesítését célzó weboldalak (pl. webáruházak) esetében döntő fontosságú, hogy üzemeltetőjük tisztában legyen az oldal hatékonyságával, vásárlást ösztönző erejével. Az ezekkel kapcsolatos információkat a weboldal működése során a látogatók viselkedését, tevékenységeit jellemző adatok gyűjtése biztosítja. Az adatgyűjtésnek és -tárolásnak két alapvető módja van:

  • a látogatók, felhasználók számítógépéin működő böngésző programok és az ezekhez kapcsolódó tárolási lehetőségek kihasználása (mint pl. a jól ismert sütik), vagy
  • a weblap, webáruház saját oldalán végzett mérések és adattárolás.

Mindkét módszernek megvannak az előnyei-hátrányai és mindkettő megfelelő színvonalú kiaknázásához marketing és informatikai szakismeretek szükségesek.

A szerver oldali konverziómérés előnyei

Pontosabb méréseket, megfelelő adatvédelmet, felhasználói beállításoktól való függetlenséget és nem utolsó sorban, alacsonyabb költségeket ígér - mi ezt kínáljuk Önnek.

  • Sütik nélkül is pontos adatokat szolgáltat
  • Reklámblokkolók nem befolyásolják az eredményt
  • Egyedi webáruházak esetében is megvalósítható
  • Speciális események mérése, pl. kapcsolatfelvétel
  • Alacsonyabb reklámköltségek

Ha magas szintű, megbízható és testre szabott megoldásokra van szüksége, forduljon hozzánk!

  • Szakmai tudás: Évek óta ezen területen dolgozunk, és a legújabb technológiákat alkalmazzuk.
  • Referenciák: 30+ országban több mint 100+ sikerrel lezárt nemzetközi projekt.
  • Kiváló minőség: Prémium minőségű szolgáltatás, amelyre bátran támaszkodhat.

100%

Sikeresen lezárt projekt

300+ webáruház

Több mint 300 webáruházban beüzemelt szerver oldali konverziómérés

30+ ország

Nemzetközi tapasztalat

100 millió

Többmillió EUR forgalom követése

Több mint 60 egyedi JavaScript programkód

Számos online forrás elérhető a szerveroldali konverziómérés beállításával kapcsolatos videók, oktatóanyagok és ismertetők tekintetében, azonban sok esetben ezek nem biztosítanak megfelelő eredményt, mivel a beállítások tapasztalatot és precizitást igényelnek. Ehhez érdemes szakértőt választani, aki megfelelő gyakorlattal rendelkezik a szerveroldali konverzió mérés területén és rövid idő alatt elvégzi ezt a munkát Ön vagy reklámügynöksége helyett - így Önöknek csak az adatok elemzésével kell foglalkozniuk.

Az egyes platformokon nyújtott szolgáltatásaink

Teljesítés igazolásként próbavásárlást végzünk, melynek során képernyő képekkel igazoljuk az igénybe vett szolgáltatás teljesítését.

Google

Szerver oldali konverzió beállítás google tag manageren keresztül.

  • GA4 címke kezelő beállítása
  • GTM követés beállítása
  • A GA4 szerver oldali követés beállítása a címke kezelőn keresztül
  • Google Ads konverziókövetésének javítása
  • Dinamikus remarketing címke beállítása
  • E-kereskedelem nyomon követési beállítása (vásárlások, kapcsolat, kupon, pénznem, tételek, tranzakcióazonosító, szállítás, adó, érték)
  • Analytics GA4-események beállítása (oldalnézet, cikklista megtekintése, tétel megtekintése, kosárba helyezés, kosár megtekintése, kivétel a kosárból, fizetés megkezdése. hírlevél, fájlletöltés, kapcsolatfelvételi űrlap)
  • Stape.io intergáció a szerver oldali követéshez*
Árajánlatkérés

Facebook

Szerveroldali konverzió mérés beállítása Facebook API-n keresztül.

  • GA4 címke kezelő beállítása
  • GTM követés beállítása
  • A GA4 szerver oldali követés beállítása a címke kezelőn keresztül
  • E-kereskedelem nyomon követési beállítása (vásárlások, kapcsolat, kupon, pénznem, tételek, tranzakcióazonosító, szállítás, adó, érték)
  • Analytics GA4-események beállítása (oldalnézet, cikklista megtekintése, tétel megtekintése, kosárba helyezés, kosár megtekintése, kivétel a kosárból, fizetés megkezdése. hírlevél, fájlletöltés, kapcsolatfelvételi űrlap)
  • Stape.io intergáció a szerver oldali követéshez*
Árajánlatkérés

Bing

Konverzió mérés beállítása bing konverziómérésekhez.

  • GA4 címke kezelő beállítása
  • UET követés beállítása
  • E-kereskedelem nyomon követési beállítása (vásárlások, kapcsolat, kupon, pénznem, tételek, tranzakcióazonosító, szállítás, adó, érték)
  • Analytics GA4-események beállítása (oldalnézet, cikklista megtekintése, tétel megtekintése, kosárba helyezés, kosár megtekintése, kivétel a kosárból, fizetés megkezdése. hírlevél, fájlletöltés, kapcsolatfelvételi űrlap)
Árajánlatkérés

* Stape.io szerver szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció és előfizetés szükséges.

Gyakran ismételt kérdések

A szerveroldali konverziómérés olyan módszer, amelyben a webes tevékenységeket és felhasználói interakciókat közvetlenül a szerveren rögzítik és elemzik, anélkül hogy a felhasználó böngészőjébe kódokat kellene beilleszteni. Ezáltal pontosabb és megbízhatóbb adatokat nyújt a webhely teljesítményéről és a felhasználói viselkedésről.

Kapcsolatfelvétel

Ha a fentiek felkeltették az érdeklődését, illetve további információkra, árajánlatokra lenne szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével.