Magas szintű, megbízható és testre szabott szerveroldali konverziómérés megvalósítása.
Termékek, szolgáltatások értékesítését célzó weboldalak (pl. webáruházak) esetében döntő fontosságú, hogy üzemeltetőjük tisztában legyen az oldal hatékonyságával, vásárlást ösztönző erejével. Az ezekkel kapcsolatos információkat a weboldal működése során a látogatók viselkedését, tevékenységeit jellemző adatok gyűjtése biztosítja. Az adatgyűjtésnek és -tárolásnak két alapvető módja van:
Mindkét módszernek megvannak az előnyei-hátrányai és mindkettő megfelelő színvonalú kiaknázásához marketing és informatikai szakismeretek szükségesek.
Pontosabb méréseket, megfelelő adatvédelmet, felhasználói beállításoktól való függetlenséget és nem utolsó sorban, alacsonyabb költségeket ígér - mi ezt kínáljuk Önnek.
Sikeresen lezárt projekt
Több mint 300 webáruházban beüzemelt szerver oldali konverziómérés
Nemzetközi tapasztalat
Többmillió EUR forgalom követése
Számos online forrás elérhető a szerveroldali konverziómérés beállításával kapcsolatos videók, oktatóanyagok és ismertetők tekintetében, azonban sok esetben ezek nem biztosítanak megfelelő eredményt, mivel a beállítások tapasztalatot és precizitást igényelnek. Ehhez érdemes szakértőt választani, aki megfelelő gyakorlattal rendelkezik a szerveroldali konverzió mérés területén és rövid idő alatt elvégzi ezt a munkát Ön vagy reklámügynöksége helyett - így Önöknek csak az adatok elemzésével kell foglalkozniuk.
Teljesítés igazolásként próbavásárlást végzünk, melynek során képernyő képekkel igazoljuk az igénybe vett szolgáltatás teljesítését.
Szerver oldali konverzió beállítás google tag manageren keresztül.
Szerveroldali konverzió mérés beállítása Facebook API-n keresztül.
Konverzió mérés beállítása bing konverziómérésekhez.
* Stape.io szerver szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció és előfizetés szükséges.
A szerveroldali konverziómérés olyan módszer, amelyben a webes tevékenységeket és felhasználói interakciókat közvetlenül a szerveren rögzítik és elemzik, anélkül hogy a felhasználó böngészőjébe kódokat kellene beilleszteni. Ezáltal pontosabb és megbízhatóbb adatokat nyújt a webhely teljesítményéről és a felhasználói viselkedésről.
A szerveroldali konverziómérés előnye, hogy a mérések közvetlenül a szerveren történnek, így megbízhatóbbak és pontosabbak az adatok. Nem igényel kliens oldali beavatkozást vagy kódelemzést, így könnyebb implementálni és kezelni. Emellett az adatok teljes mértékben függetlenek a felhasználó böngészőjétől vagy eszközétől, így egyenletesebb és pontosabb képet nyújtanak a
A szerveroldali követés megvalósításával potenciálisan csökkentheti a pazarló kiadásokat, és javíthatja Google Ads-kampányainak általános hatékonyságát, ami költségmegtakarítást eredményez.
A stepe.io egy szerveroldali szolgáltatás, amely konverziókövetést és hozzárendelt jelentéseket biztosít a Google Ads számára. Segít a hirdetőknek és az ügynökségeknek abban, hogy pontosabban nyomon kövessék és mérjék kampányaik hatékonyságát, valamint adatközpontú döntéseket hozzanak hirdetési kiadásaik optimalizálása érdekében. Olyan funkciókat kínál, mint a szerveroldali konverziókövetés, a hozzárendelt jelentéskészítés és a csalásészlelés, amelyek célja a Google Ads-kampányok teljesítményének és ROI-jának javítása.
Mert a kódokat közvetlenül a weboldal forráskódjába lehet beilleszteni, ami viszonylag könnyen megtehető a webfejlesztők számára. Emellett a Google Ads és más platformok által kínált eszközök gyakran egyszerű és intuitív felhasználói felületeket biztosítanak a követési kódok létrehozásához és telepítéséhez, ami tovább segíti az egyszerűséget és az elérhetőséget a felhasználók számára.
Általában 3-5 nap alatt megvalósítható a teljes implementálás. Válaszható sürgősségi opció esetében akár 24h-n belül.
A harmadik féltől származó cookie-k ügyféloldali megszüntetése várhatóan a közeljövőben megtörténik, de a pontos idővonalat még nem erősítették meg. A Google bejelentette, hogy 2024-ig fokozatosan megszünteti a harmadik féltől származó cookie-kat a Chrome-ban, míg más böngészők, például a Safari és a Firefox már megkezdték a harmadik féltől származó cookie-k letiltását. Fontos azonban megjegyezni, hogy a cookie-mentes nyomon követésre való áttérés fokozatos folyamat lesz, és már vizsgálják az olyan alternatív megoldásokat, mint a belső cookie-k, az ujjlenyomat-vétel és a szerveroldali követés.
Ha a fentiek felkeltették az érdeklődését, illetve további információkra, árajánlatokra lenne szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével.